Eestlastele ei anta hõlpu, sest OECD riikide võrdluses tuleb meil kõige rohkem tööd teha.
Artiklid
- Üksikasjad
Seni oma töötajate ametiühingutesse koondumist vältida suutnud elektrisõidukite tootja Tesla on sattunud ametiühingute surve alla Euroopas ja USA-s.
Kui enamikel Euroopas tegutsevatel autotööstusettevõtetel on sõlmitud kollektiivlepingud töötajaid esindatavate ametiühingutega, siis USA-s alguse saanud Elon Muski omandis olev Tesla on seni suutnud kollektiivlepingute sõlmimist oma Euroopa tehastes vältida.
Edasi loe: https://www.err.ee/1609155595/tesla-on-ametiuhingute-kasvava-surve-all
- Üksikasjad
Lugeja küsib: Milliseid eeliseid annab mulle töötajana ametiühingusse kuulumine?
- Üksikasjad
Teenindajate eesti keele kõikuv tase paneb muretsema nii keeleameti kui ka tööandjad ja kliendid. Motivatsiooni seisukohalt on sõjapõgenikud kindlasti usinamad keeleõppijad kui meie oma muukeelsed elanikud.
- Üksikasjad
Kui investeeringud teedesse järsult lõpetatakse, saab töö otsa ka teedeehituse inseneridel. Pädevate inseneride puudus halvab Eesti majanduse ja ekspordivõime ning on otsene risk teede ohutusele. Peame mõtlema sellele, kuidas keerulisel ajal hoida ja kasvatada tugevat inseneride põlvkonda, kirjutab Estel Pukk.
Sillad, maanteed, väiksemad teed ja tänavad on meie jaoks iseenesestmõistetavad. Nii nagu me ei mõtle igapäevaselt, kuidas vereringe meie organismi elus hoiab, ei mõtle me ka teede võrgustikust kui majanduse vereringest. Tee on tee, kuid iga päev sõltub just teede olukorrast, kas jõuame ohutult koju ja tööle, kas veoautod viivad kauba õigeks ajaks kohale, kas Eesti on riik, kuhu tahetakse tulla ning kas on mugav liikuda ka tõmbekeskustest kaugemale.
Edasi loe: https://www.err.ee/1609153285/estel-pukk-teid-ja-sildu-ei-ehita-sotsiaalteadlased-insenere-on-vaja
Lehekülg 125 / 1649