Sotsiaalministeerium korraldab kuu aja jooksul sotsiaalkampaania «Abiks tööotsijale», mille eesmärgiks on teadlikkuse tõstmine tööturuteenustest.
Sotsiaalministeeriumi teavituse peaspetsialist Marge Sassi rääkis tänasel pressikonverentsil, et kampaania on suunatud eelkõige töötutele, aga ka kõigile koondamisohus töötajatele ja kõigile neile, kes oma praeguse olukorraga mingil põhjusel rahul ei ole ja sooviksid uut tööd.
Sotsiaalministeeriumi tellimusel hiljuti läbi viidud uuringust tuli välja, et inimesed ei ole väga teadlikud sellest, mis kaasneb omal soovil töölt lahkumisega. Lisaks ei ole inimesed Sassi sõnul päris täpselt teadlikud ka sellest, mida pakub riik - millisei toetusi, millised teenuseid. «Ja selleks on see projekt ellu kutsutud, et teadlikkust tõsta,» märkis ta.
Kampaania toimub kuu aja jooksul üle Eesti eesti ja vene keeles. Kampaania eelarve on Sassi sõnul 1,7 miljonit krooni ning tegemist on Euroopa Liidu struktuurifondide eelmise perioodi ülejäägiga, mis nüüd käiku lastakse.
Eelmisel kuul ilmus sotsiaalministeeriumil juba ajalehtede vahel vaheleht «Abiks tööotsijale», projekti raames kuulutati välja konkurss tudengitele ja õpilastele ning sotsiaalministeeriumi kodulehel avati tööabi alajaotus, mis pidevalt täiene.
Reklaamiagentuuriga koostöös on nüüd loodud ka reklaamikampaania, mis läheb käiku järgmisest nädalast. Vahetult enne jaanipäeva, kui kampaania on läbi, testitakse kampaania märgatavust ja teadlikkuse tõusu.
Lisaks reklaamile, artiklitele, vahelehtedele, trükistele ning raadio- ja telesaadetele on sotsiaalkampaania osaks ka avalike ürituste sari tööturuteenuste teemal.
Viies maakonnakeskuses toimuval tööseminari-nimelisel üritusel räägitakse Sassi sõnul puust ja punaselt kõigest, mis puudutab seda olukorda, kui inimene on tööst ilmajäämise ohus, samuti ka kõigest sellest, mida töötu saab ise ette võtta. Muu hulgas õpetatakse näiteks CV-d koostama.
Toimetas: Marina Lohk