Ergo kindlustuse teatel hakkas vajadus õigusabi järele kiiremini kasvama 2020. aastal, mil lahvatas koroonakriis. Kõige enam, lausa 70 protsenti suurenes just töövaidluste hulk.

Kui 2020. aastal registreeris Ergo 400 õiguslikku vaidlust, siis möödunud aastal oli nende hulk väiksem. Küll aga andsid Ergo juristid mullu õiguslikke käitumisjuhiseid telefoni teel rohkem kui 4000 korral, mis on koroona-aastaga samal tasemel, teatas ettevõte.

See tähendab, et õigusabi teenust kasutab aasta jooksul iga teine Ergo õigusabikulude kindlustuse klient, mis teeb sellest kõige populaarsema kindlustustoote. Levinumaks põhjuseks olid maksmata jäänud töötasud ja saamata koondamishüvitised.

Edasi loe: https://tarbija.postimees.ee/7458500/kindlustus-pandeemiaga-kasvas-markimisvaarselt-toovaidluste-arv